Berichten
De rol van de candidate experience in je employer branding strategie
Een sterke candidate experience is zoveel meer dan een soepel sollicitatieproces. Het gaat om de...
Hoe AI bestaande marketingfuncties verandert
Wat je gisteren nog handmatig deed, wordt vandaag aangevuld of zelfs overgenomen door slimme systemen....
Generalist of specialist: wat past bij jou als digital marketeer?
Sommige marketeers duiken graag de diepte in. Ze raken gefascineerd door data, systemen of microcopy...
De opkomst van nieuwe marketingfuncties door AI
AI wordt in marketing vaak in één adem genoemd met efficiëntie, automatisering en schaal. En...
Waarom zelf werven vaak duurder is dan je denkt
Je team groeit. De druk loopt op. En dus ga je op zoek naar versterking...
De kracht van T-shaped marketeers – schakelen én specialiseren
T-shaped marketeers denken mee, schakelen slim en brengen beweging. Dit is waarom ze onmisbaar zijn...
Hoe maak je de werkcultuur zichtbaar naar de buitenwereld
Je investeert in een sterk team, in goede samenwerking, in een fijne werkomgeving. Intern klopt...
Hoe stimuleer je de werk-privé balans voor Gen-Z werknemers
Gen Z stroomt de arbeidsmarkt binnen met nieuwe verwachtingen en stelt werkgevers voor verschillende uitdagingen....
Dave Seedorf, Director of eCommerce & Customer Experience bij Harman International
Kort na het afronden van zijn studie arbeids- en organisatiepsychologie, solliciteerde Dave Seedorf bij drie...
Passieve werkzoekenden: De sleutel tot verborgen talenten
Het invullen van openstaande vacatures kan een flinke uitdaging zijn, vooral als je merkt dat...
Frank Daamen, Manager e-Commerce & Marketing bij Bunzl
Onlangs sprak DigiteQ met een trouwe e-commerce klant, Frank Daamen. Niet te verwarren met radio-dj...
De verborgen kosten van een slechte hire en lang openstaande vacatures
Het succesvol aantrekken en behouden van talent is voor bedrijven een grote uitdaging. Hoewel het...
Loading...